درمان تومور مغزی با علائم متنوع که دارد نیاز مراجعه به پزشکان ماهر و با تجربه را پررنگ می کند. هر درمان تومور مغزی در کلینیک آروین فراهم است.
علائم و نشانه های تومور مغزی

9200471 - 0910 46129143 - 021

درمان تومور مغزی و انواع تومور مغزی – آروین کلینیک

تومور چیست؟ هر توده ای رو می توانیم تومور در نظر بگیریم البته هر توده ای تومور نیست اما به طور کلی هر تودهای را به اصطلاح تومور می گوییم که باید بررسی های لازم انجام شود که بعد از بررسی امکان دارد التهاب مغزی یا عفونت باشد.

چگونه می توانیم تشخیص دهیم که تومور داریم؟

علائم تومور مغزی متنوع است و بنا بر موقعیت تومور علائم می تواند متنوع باشد بارز ترین علائم سردرد است ولی به این معنی نیست که هر فردی سردرد دارد تومور دارد .به طور کلی سردردی علائم تومور محسوب می شود که پیشرونده است و یا سردردی صبحگاهی باشد و یا سردردی که علائم دیگه ای به همراه داشته باشد مانند تهوع ، استفراغ .

برای درمان تومور مغزی خوشبختانه مرکز درمان سرطان آروین توانسته با استفاده از روش های جدید ،موفق عمل کند .جهت تماس و برقرای ارتباط  با مرکز فوق تخصصی و آنکولوژی آروین می توانید با شماره  های زیر تماس حاصل فرمایید .

انواع تومور مغزی و راه های درمان آن

جلوگیری از تومور مغزی

معمولاً به وجود آمدن تومور ها رو نمی توان پیش بینی کرد ولی به تجربه ثابت شده دور بودن از عواملی که می تواند باعث تومور شود در پیشگیری از آن ها موثر است موثر ترین راه پیشگیری از تومور دور بودن از تابش اشعه ایکس است حتی پرتو درمانی تومورها در نقاط دیگه ی بدن ممکن است شرایط رو برای تشکیل تومور در مغز فراهم کند .بهتر است محل کار یا زندگی ما نزدیک کارخانجاتی که از مواد شوینده پی وی سی استفاده می کنند نباشه همچنین باید از قرار گرفتن در معرض تنفس بخار فلزاتی مانند سرب ، مواد رنگی ، کاغذها و پلاستیک ، مواد شیمیایی ، لوازم آرایشی ، چاپ پارچه و بخار گازوئیل پرهیز کنیم .در ضمن اگر سابقه ی تومور مغزی و سندرم های خاص در اقوام نزدیک داریم بهتر است این موضوع رو با پزشک درمیان بگذاریم .مصرف زیاد مواد کالری دار هم باید محدود باشه به طور کلی کم خوری راه مناسبی است برای اینکه از ابتلا به تومور مغزی بتوانیم پیشگیری کنیم .

از دیگر موارد ورزش های حرفه ای ، فعالیت های سبک است که می توانیم از ابتلا به تومور مغزی جلوگیری کنیم حتی ثابت شده ورزش هایی که قلب رو فعال می کند مثل قایق رانی ، شنا و دوچرخه سواری هم مقاومت بدن ما رو در ابتلا به تومورهای مغزی بالا می برد .

درمان تومور مغزی

در مراحل اولیه باید متوجه این نکته باشیم در صورتی که تومور مغزی زود تشخیص داده شود و درمان زود شروع شود موفق تر بود و باید مرتب به پزشک مراجعه کنید مخصوصاً اگر سابقه ی تومور به ویژه تومورهای مغزی را در نزدیکان خود داریم .

آیا تومور مغزی کشنده است

برخی از خدمات کلینیک فوق تخصصی آنکولوژی آروین عبارتست از :

درمان سرطان

غربالگری سرطان

بخش اورولوژی

شیمی درمانی

رادیوتراپی

قلب